Bank Spółdzielczy w Łosicach z dniem 20.01.2025r wycofał z oferty usługę Bankofon. Usługa dostępna wyłącznie dla klientów Banku, którzy podpisali umowę rachunku przed dniem 20.01.2025r.
Bankofon jest usługą służącą do tego, aby Klienci banku mogli przez telefon, bez konieczności bezpośredniego kontaktowania się z pracownikami banku, obsłużyć w znacznym stopniu swoje rachunki oraz uzyskać ogólne informacje bankowe.
Klient aby móc skorzystać z usługi, musi posiadać telefon z wybieraniem tonowym, znać swój numer modulo klienta w banku oraz posiadać przydzielone mu przez Bank czterocyfrowe hasło (PIN).
Dla uproszczenia i wygody korzystania z Bankofonu wprowadzono skrócone numery identyfikujące poszczególne rachunki klienta. Listę skróconych rachunków klient dostaje razem z hasłem dostępu do usługi Bankofon.
Jeżeli jakieś rachunki zostały zlikwidowane lub założone nowe, to klient o aktualnych numerach skróconych może dowiedzieć się dostając wydruk z banku lub usłyszeć przez telefon wybierając odpowiednią opcję z programu Bankofon, gdzie podawane są numery rachunków i ich numery skrócone.
Aby np. uzyskać informację o stanie swojego rachunku (saldo i dostępne środki) klient musi:
Następnie otrzymuje dostęp do poniższych opcji: