Usługa BLIK w aplikacji „Nasz Bank”
12 lipca 2021 r. Bank Spółdzielczy w Łosicach aktywuje usługę BLIK w aplikacji „Nasz Bank” dla systemu Android i „ Mobilny BS Łosice” dla systemu IOS.
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej „Nasz Bank” dla systemu Android i „ Mobilny BS Łosice” dla systemu IOS.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Łosicach lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadających usługę Internet Banking dla Osób Fizycznych w Banku Spółdzielczym w Łosicach z aktywną aplikacją mobilną „Nasz Bank” lub „ Mobilny BS Łosice”.
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji „Nasz Bank” lub „ Mobilny BS Łosice” wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)
Instrukcja aktywacji i obsługi aplikacji znajduje się tutaj.
Jednocześnie informujemy że Klienci posiadający usługę BLIK w aplikacji „BS PAY” zostaną zdezaktywowani z końcem sierpnia 2021 r. Prosimy o aktywację usługi w aplikacji „Nasz Bank” lub „ Mobilny BS Łosice”. Ze wszystkimi Klientami posiadającymi obecnie BLIK w „BS PAY” skontaktujemy się telefonicznie.
Przepraszamy za utrudnienia i ufamy że nowe rozwiązanie przyczyni się do podniesienia stopnia bezpieczeństwa transakcji BLIK oraz pozwoli na dalszy jej rozwój.